Intresseklubben Spindelbenen (Lättläst)
Visste du att spindlar inte har några öron? Eller att vissa spindlar har åtta ögon medan en del inte har några? Och - att det finns över 42 000 olika arter av spindlar i världen? Det och en massa andra klibbiga fakta kan du läsa mer om här i sjätte delen av Intresseklubben. Allt serverat med en stor portion humor och garanterad rysfaktor ...
Boken har kort, lättläst text och pratbubblor skrivna med versaler. Många roliga och kluriga bilder av Maria Andersson Keusseyan.
Anna Hansson är i grunden lärare. Hon har stor erfarenhet av att jobba med barn med lässvårigheter, både på grundskolan och gymnasiet. Maria Andersson Keusseyan är tecknare och illustrerar många barnböcker, gärna med en eller annan katt i.
Produktomdömen och recensioner är viktiga verktyg för Stor & Liten i syfte att informera och inspirera våra kunder.
Vårt huvudfokus är att ha transparenta och relevanta recensioner om vårt produktsortiment.
Läs mer i vår recensionspolicy.
- EAN:
- 9789129736304
- Varumärke:
- Rabén & Sjögren
- Kategori:
- Barnböcker > Sagoböcker > Sagoböcker 3-6 år
till i din varukorg.