Populära länkar
Kategorier
Kundservice
Kontakta oss via telefon
Telefonummer: 08-12 44 99 88
Måndag - Torsdag kl 9:00-16:00 (Lunchstängt kl 12:00-13:00)
Fredag kl 9:00-14:00 (Lunchstängt kl 12:00-13:00)
Avvikande telefontider:
23/12-24 stänger vår växel kl12
Helger och röda dagar har kundservice stängt.
Kontakta oss via mail
E-postadress: [email protected]
Kontakta oss via chat:
Symbolen visas i det högra hörnet om en medarbetare finns tillgänglig för support.
Här finns svar på våra vanligaste frågor:
När kommer mitt paket?
Du mottager ett leveransbesked per mejl när ditt paket lämnar vårt lager.
Mejlet innehåller en länk som du kan klicka på för att spåra ditt paket under fraktgången.
Hur gör jag en retur?
Vid en retur står du som kund för fraktkostnaden tillbaka till oss. Mindre försändelser skickas enklast som brev eller paket till vårt lager, använd en tjänst avsedd för leverans till företag så paketet inte går till ett ombud. Om du vill kan du även köpa en förbetald fraktetikett av oss, kostnaden för returen beror på vad du ska returnera enligt nedan.
Kläder och skor: Returkostnad 39 kr
Små/Mellanstora produkter: Returkostnad 59 kr
Stora produkter: Returkostnad 159 kr
Beställningsvara, paket över 20 kg: Returkostnad 499 kr
Beställningsvara, pallretur (t.ex elbil): Returkostnad 999 kr
Du kan enkelt registrera din retur online via vår returtjänst : RETUR
Jag behöver reklamera en vara, hur går jag tillväga?
För att göra en reklamation behöver du mejla in reklamationsunderlag till [email protected] I mejlet vill vi ha så mycket info så möjligt för att kunna hjälpa dig på bästa sätt. Se till att få med ordernummer och serienummer/batchnummer samt bild/video där skadan framgår. Normalt svarar vi på mejl inom 24 timmar.
Återkallelser
Här hittar du information kring återkallade produkter.
till i din varukorg.