Riddarskolan Björnen är lös! (Lätt att läsa)
Lättläst äventyr för nybörjarläsarna!
Barnen i Riddarskolan är på marknaden i byn. Där får de se några gycklare - som har en livs levande björn i en stor bur! Djur ska inte sitta i bur, tycker barnen i Riddarskolan. Och visst ser björnen ganska snäll ut? Urban, Egon och Fiona bestämmer sig för att försöka släppa ut björnen på natten när alla sover. Men det går inte riktigt som de tänkt sig...
Den sjuttonde fristående boken i spännande serien "Riddarskolan", för tjejer och killar som precis har börjat läsa själva.
- Från 6 år
- Antal sidor: 64
Produktomdömen och recensioner är viktiga verktyg för Stor & Liten i syfte att informera och inspirera våra kunder.
Vårt huvudfokus är att ha transparenta och relevanta recensioner om vårt produktsortiment.
Läs mer i vår recensionspolicy.
- EAN:
- 9789179756017
- Varumärke:
- Bonnier Carlsen
- Kategori:
- Barnböcker > Sagoböcker > Sagoböcker 6-9 år
till i din varukorg.